Alma Talent Show kannusti markkinoimaan


Uusi aika vaatii uudet kujeet. Digitaalisessa ympäristössä vuorovaikutuksen voima korostuu ja brändin merkitys muuttuu. Markkinointiin tarvitaan rohkeutta, uskallusta ja heittäytymistä.

Tätä sanomaa vietiin vahvasti eteenpäin 15. kesäkuuta Finlandia-talolla järjestetyssä Alma Talent Show’ssa, joka kokosi yhteen alan päättäjät ja asiantuntijat. 

Alma Talent Show kannusti asiantuntijoiden johdolla monimuotoiseen markkinointiin, kohderyhmää ymmärtäen ja kasvun aikaansaamiseksi.

Tapahtuman juontajana toiminut André Noël Chaker pääsi kyselemään tiukkoja kysymyksiä markkinoinnin nykytilasta ja tulevaisuudesta markkinoinnin vahvoilta ammattilaisilta.

Mukana Andrén hiillostuksen alla oli markkinoinnin kuumat nimet 
Petri Heinonen, Avaus Marketing
Satu Yrjänen, TNS Gallup
Tuomas Kahri, Intera Partners
Marco Mäkinen, TBWA
Juha-Petri Loimovuori, Alma Talent

Katso parhaat palat tapahtumasta yllä olevasta videosta.

Katso myös: 
Mikä Alma Talent?
Alma Plus kokosi yhteen media- ja mainostoimistoalan ammattilaiset 

  • Julkaistu: 29.6.2016 klo 10:45
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: Almassa tapahtuu

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Jo yli puolet asuntokaupoista solmitaan sähköisesti 

Asuntokaupan digitalisaatio on saavuttanut merkittävän virstanpylvään. Huhtikuussa 2025 ensimmäistä kertaa…

Almassa tapahtuu

Alma Media syventää yhteistyötään Hilla Villasin kanssa ja sijoittaa kasvavaan Lapin lomahuvila-alustaan

Alma Media on sopinut laajentavansa yhteistyötä laadukkaisiin Lapin ja pohjoisen…

Almassa tapahtuu

Iltalehti voitti arvostetun kansainvälisen palkinnon tekoälyratkaisullaan

Iltalehti on voittanut ykköspalkinnon arvostetussa INMA Global Media Awardsissa. Palkinto…

Almassa tapahtuu