ETUOVI

ETUOVI.COM ON SUOMEN KATTAVIN ASUMISEN PALVELU

Etuovi.com on tunnetuin, käytetyin ja parhaiten palveleva asumisen palvelu.

0

KÄYTTÄJÄÄ JOKA VIIKKO.

Lähde: FIAM 2024 vko 32-35

Etuovi.com on tunnetuin, käytetyin ja parhaiten palveleva asumisen palvelu. Etuovi.com on kohderyhmämedia, jonka avulla tavoitat asumisesta kiinnostuneet asunnon ostajat ja myyjät, haaveilijat sekä asumisen ideoiden hakijat.

Erilaisten kohdeilmoittelupakettien lisäksi palvelu tarjoaa mainostajille monipuolisia verkko- ja mobiilimainonnan sekä sisältömarkkinoinnin ratkaisuja. Etuovi.comissa voit kohdentaa mainontaasi käyttäjien hakukäyttäytymisen perusteella kampanjoimalla valtakunnallisesti tai alueellisesti kaikilla laitteilla.

Mediatiedot⠀|⠀Kohdeilmoittelu⠀|⠀Verkkomainonta⠀|⠀Mobiilimainonta⠀|⠀Etuovi.com⠀|⠀Etuovi-blogi

Etuovi.com on tutkitusti kattavin, käytetyin ja tärkein

0

VIIKKOTAVOITTAVUUS

0 Milj

SIVULATAUSTA

Yli 0 %

KÄYTTÄÄ MOBIILILAITTEELLA

ma, ti & su

SUOSITUIMMAT VIIKONPÄIVÄT

klo 19-22

ENITEN KÄYTTÄJIÄ

klo 19

LÄHETETÄÄN ENITEN YHTEYDENOTTOPYYNTÖJÄ

1-12h

KULUESSA ODOTETAAN VASTAUSTA YHTEYDENOTTOPYYNTÖIHIN

6 min

VIERAILUN KESTO KESKIMÄÄRIN

Lähteet:
Tavoittavuus: FIAM reach eri kävijöitä 2024 vko 32-35;
mobiilikäyttö ja käyttöajat: Google Analytics tammi-kesäkuu 2022;
mielikuva: IROResearch helmikuu 2022;
kattavin: Etuovi.com kohdemäärä 2022, käytetyin: Asunnon osto- ja myyntiprosessitutkimus 2021;
odotettu vastausaika yhteydenottoihin: Etuovi.com kävijätutkimus 2020 

INSPIROIDU KANSSAMME

Kotimainen media näyttää suuntaa vastuullisuudessa ja tarjoaa yrityksille alustan viestiä omista arvoistaan

Alma Media rakentaa vastuullisuutta aktiivisesti osana liiketoimintaansa. Alma News Median johtaja Juha-Petri Loimovuoren mukaan vastuullisuus […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]

Hei hei evästeet, tervetuloa tekoäly – viisi oppia Programmatic Pioneersista

Saimme kesäkuun alussa mahdollisuuden vierailla Lontoossa ohjelmallisen mainonnan lippulaivatapahtumassa, Programmatic Pioneersissa. Tässä tiivistetyt havainnot ja […]

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]

Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät! Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja […]

Suorat lennot ja sopivat hinnat kiinnostavat suomalaisia matkailijoita – Katso, mitä matkailun pulssikysely paljasti

Marraskuussa 2024 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan yli puolet vastaajista suunnittelee matkustamista seuraavan 6 kuukauden aikana […]

Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!

Miksi brändinrakentamiseen kannattaa nyt satsata, vaikka taktinen mainonta tuntuisi houkuttelevammalta? Tuore Alma Talk -seminaari pureutui […]